Ilmestyit työhuoneeni ovelle kireissä vaaleansinisissä farkuissa, vaaleanpunaisessa napapaidassa, hiukset saparoilla, kädet jalkovälissä ja näytti vähän siltä, kun et tietäisi, että kummalle jalalle annat painoa.. "Setä?"

Nostin katseeni koneen ruudusta, laitoin silmälasini pöydälle, hymyilin lempeästi ja kysyin, että "Mikä hätänä?"

- Saisinko mä mennä vessaan?

- Joko sä olet saanut sun läksyt tehtyä? Mehän sovittiin, että et nouse kirjojesi äärestä ennen kuin olet saanut ne tehtyä.

- En mä vielä.. Ne on hirmuisen vaikeita ja enkä oikein saa enää keskityttyäkään, kun mua pissattaa niin kamalasti!

Silmissäsi oli anova katse, purit huultasi ja hengitit nopeasti. Koko ruumiisi anoi lupaa päästä pinteestä. Niinpä minä ajattelin heltyä..

- Tuleppa tähän sedän syliin, niin setä selittää sen Maslowin tarvehierarkian vielä kerran. Josko se sitten auttaisi sua kotiläksyissä sen verran, että saisit tehtyä ne vähän nopeammin..

Äänessäsi värisi epätoivo, kun koitit vastustella ja pyysit, että päästäisin sinut vessaan, mutta kerroin päättäneeni olevani tässä asiassa jämpti, jotta oppisit tekemään kotiläksyt kunnolla ja ajoissa. Kun huomasit, etten anna sinulle vaihtoehtoja, tulit syliini istumaan.

Laitoin hakusanan hakukoneeseen, avasin sivuston jos toisenkin ikään kuin vertaillakseni, missä olisi aiheesta parasta materiaalia. Sinä istuit sylissäni levottomasti, vedit henkeä hampaittesi läpi katkonaisesti ja välillä sinulta karkasi pientä ininää. Kiersin käteni alavatsasi ympärille ja vetäisin sinua hieman ylemmäksi: "Noh, varohan nyt, älä tipu.."

Sinä parahdit pitkään, tärisit kun jännitit koko kroppaasi, tunsin kuinka peppusi alkoi lämpeämään. Sinä huokaisit, aloit nyyhkyttämään, ruumiisi laukesi jännityksestään kuin katkennut viulun kieli ja tunsin kuinka jalkoväliini ja reisilleni alkoi valua lämmintä ja märkää.

"Tyttö hyvä, pissaatko sä nyt mun syliini sitten?", kysyin ilmiselvää, vaikka aivan selvästi jo kuului miten pissapisarat tippuivat tuolin reunalta lattialle. Sylini oli aivan märkä, pulssini nousi, puna nousi poskilleni ja minulla seisoi märissä housuissani aivan vimmatusti.

Sinä pitelit käsiäsi silmiesi edessä ja nyyhkyttäen kaipasit anteeksiantoa. Keräsin pokerini takaisin ja tiukkaan kasvattavaan sävyyn totesin, että hyvät tytöt eivät pissaa housuihinsa eikä varsinkaan kenenkään syliin ja tuhmille tytöille annetaan niin pitkä selkäsauna, että he muistavat, miten hyvät tytöt käyttäytyvät.

- Ei, setä, pliis, ei.. Ei selkäsaunaa.. Se oli vahinko, mä en voinut sille mitään.. Jos sä olisit päästänyt mut vessaan niin..

- Hyvät tytöt eivät myöskään vieritä syitä toisten niskaan.

Nousit sylistäni ja menit polvillesi lattialle tuolin viereen kusilammikkoon ja anoit:

- Pliis, setä, anna anteeks.. Mä olen oikeasti hyvä tyttö.. Se oli vahinko, enkä mä ikinä anna sen toistua enää.. Ei selkäsaunaa, jooko? Pliis? Mä voin hyvittää tän jotenkin.. Jooko, setä? Saanko mä? Kato! Mä siivoon jälkeni!

Otit paidan päältäsi paljastaen muhkeat rintasi ja koitit pyyhkiä lammikkoa paidallasi. Taas minä hellyin. Tunsin hetken pistoksen sydämessäni, että minä hemmottelen sinut vielä piloille, mutta päätin säästää sinut selkäsaunalta tällä kerralla. Näytit silmin nähden helpottuneelta, otit minua molemmista käsistä kiinni ja kävelit takaperin vetäen minua kylpyhuonetta kohti: "Mä siivoon! Mä lupaan! Mä näytän, että mä olen hyvä tyttö!"

Kylpyhuoneessa otit minulta paidan pois päältä, menit polvillesi ja avasit housuni. Vedit ne nilkkoihini alushousujen kanssa paljastaen vaativana yläviistoon sojottavan kullini. Katsoit sitä tarkastellen ja totesit päättäväisenä, että "sut pitää pestä."

Nostin jalkojani housuista, sinä otit vielä märät sukkani pois ja työnsit minua hellästi rintakehästäni suihkun alle. Laitoit veden virtaamaan, otit saippuaa käsiisi ja levitit sitä jalkoihini pikkuhiljaa nilkoista ylöspäin. Huohotukseni muuttui yhä raskaammaksi, mitä ylemmäs pääsit ja kun vihdoin pääsit kullilleni asti, hieroit siihen saippuaa niin hellästi ja varovasti, etten ollut edes aina varma, että kosketitko edes. Taivaalliselta se tuntui.

Otit suihkun käteesi ja huuhtelit minut saippuasta yhtä varovasti. Kullini sykki tumman punaisena vaatien huomiota. Riisuit itseltäsi vihdoin vielä pesiessä lisää kastuneet farkkusi paljastaen posliiniksi ajetun pillusi, eikä minun totisesti siinä vaiheessa tehnyt enää mieli alkaa ojentamaan sinua siitä, että hyvät tytöt käyttävät alusvaatteita.

Käännyit minuun selin, painauduit minua vasten asettaen kullini pakaroidesi väliin. Kuuma vesi valui kastellen jo sinutkin kokonaan. Liikuttelit lannettasi hieman ja kysyit minulta, että voisitkohan tehdä vielä jotain muuta hyväkseni. Minä painoin sinua niskasta etunojaan, otit tukea polvistasi, ohjasin kullini sisälle kuuman ja liukkaan pillusi hyväilyyn. Pidin sinua pakaroista kiinni ja sinä pyörittelit peppuasi vasemmalta oikealle, ylhäältä alas kunnes en sietänyt enää sekunttiakaan, riuhdoin sinua lanteista ja muutamalla nopealla työnnöllä laukesin karjuen sisääsi.

Valuin pikkuhiljaa kylpyhuoneen lattialle istumaan nojaten seinään. Sinä tulit istumaan syliini, suutelit minua pitkään ja kysyit katsoen minua viattomilla silmilläsi: "Oonko mä nyt hyvä tyttö?"

Enkä minä voinut olla heltymättä.

"Olet sinä.."