Olet saanut partaveitsen teroitettua, avaat kylpyhuoneen oven ja hieman ilkikurisen vinosti hymyillen huikkaat minulle olohuoneeseen: "Aloitetaanko?" Nyökkään, kulautan puolillaan olevan viskilasini tyhjäksi, riisun kylpytakkini ja istuudun hieman hermostuneena tuolille, jonka olet sinne tuonut.

Leikkaat saksilla viikset ja parran niin lyhyeksi kuin saat, levität partavaahtoa kasvoilleni ja hitaasti, varmoin elein riisut kasvoni siitä karvoituksesta, joka varmistaa vastaantulijalle, että olen mies. Joka vedolla pelkään, että teet minuun haavan ja jokaisella vedolla luotan sinuun vähän enemmän. Olet suorastaan kirurgisen tarkka. Pidätän hengitystäni, kun veitsi on kaulallani.

Pyyhit kostealla pyyhkeellä vaahdon kasvoiltani, silität sormella poskeani ja kuiskaat korvaani: "Noin. Kuin vauvan peppu." Poski tuntuu herkemmältä kuin koskaan ja kokeilen itsekin. Sileä. Annat minulle peilin, enkä ole tunnistaa omaa peilikuvaani. Näytän alastomalta - minulla on ollut parta niin kauan, etten enää edes muistanut, miltä näytän ilman.

Otat päälaeltani hiuksiani nyrkkiisi, sanot, että nyt on viimeinen mahdollisuus sanoa "ei" ja leikkaat samoin hiustukon irti. Näky on kauhistuttava ihmiselle, joka on pitänyt aina ulkonäöstään tarkkaa huolta. Näytän vieraalta ja päältä kaljuuntuvalta klovnilta. Laitan peilin lattialle ja päätän katsoa siihen vasta, kun olet saanut minut valmiiksi. Pikimustat kiehkurat täyttävät lattian ympäriltäni, osa putoaa syliini, osan tunnen hieman kutittaen valuvan selkääni pitkin. Hiukset näyttävät lattialla paljon pidemmiltä kuin koskaan peilikuvassa. Pääni tuntuu kevyemmältä. Ihan kuin se saisi paremmin ilmaa.

Levität partavaahtoa päähäni ja tunnen kuinka kylmä terävä terä kulkee päänahkaani pitkin leikaten viimeisetkin siitä siilistä, minkä sakset jättivät. Tunnen sormesi päälaellani aivan eri tavalla kuin ennen. Kosketuksesta tulee lämmin olo ja sekunttien ajaksi huomaan tuntevani jotain, minkä olin unohtanut jo kauan sitten.. Hiukseni ovat olleet näin lyhyet viimeeksi silloin, kun imin vielä äitini rintaa. Hätkähdän kun tunnen terän korvani takana ja sinä käsket minua olemaan paikallani tai tekisit minusta Van Goghin.

Pyyhit paljasta päätäni pyyhkeellä, katselet läheltä ja tarkasti eri kulmista, silität ja nyökkäät. Käsket minua nousemaan ja minä nousen. Putoilevat irtohiukset kutittavat. Siirrät tuolin kauemmaksi ja käsket minut makaamaan selälleni. Asetun kylmälle kylpyhuoneen lattialle. Levität jalkani ja tulet polvillesi niiden väliin. Kullini herää - se luulee saavansa suihinoton. Avaat sakset ja painat terät kullini juureen ja kysyt, että kuinka nainen minusta tehdään. Kiellän sinua leikkaamasta mitään, mikä ei kasva takaisin. Sanot minua tylsäksi.

Tukistat toisella kädellä minua häpykarvoista, toisella kädellä saksit ne pois. Koukistan ja levitän jalkojani lisää, tunnen sakset reiden taipeessa - ensin oikeassa, sitten vasemmassa. Suljen silmäni ja koitan olla purematta huultani verille. Nostat pallejani ja tunnen kuinka leikkaat sieltäkin. En ole tottunut tunteeseen, että sinne edes kosketaan. Se tuntuu sietämättömältä kylmältä kutinan tapaiselta. Leikkaat karvoja palleistani, tunnen kuinka ne pelkäävät ja koittavat suojautua menemällä kasaan tuntiessaan kylmän terän. Laitan sormen koukkuun suuhun ja puren sitä.

Tunnen, kuinka sormesi levittävät kullini ympärille ja taas on partaveitsen vuoro, joka kiertelee raapien häpykumpuani ja taipeitani. "Palleja en taida uskalla tällä ajaa", toteat ja minä parahdan luojalle kiitosta. Käsket minun nousta ja ottaa suihkun, että saan huuhdeltua irtokarvat pois. Avaan silmäni, nousen ensin käsieni varaan ja katson sinua, kun peset kätesi ja pyyhit partaveitsen. Kylpyhuoneen valo häikäisee. Vilkaisen jalkoväliini, olet jättänyt karvoituksestani alassuin olevan kolmion, jonka kärki osottaa kullia. "Söpöä", mutisen ja nousen täriseville jaloilleni, menen suihkun alle ja annan veden huuhdella. Vesi tuntuu oudolta, kun se vierii paljasta päälakeani kasvoille, joita molempia peitti ennen karva. Taipeet tuntuvat kummallisilta. Sileältä.

Kuivaan itseni, vedän kylpytakin päälleni, kaadan itselleni lasillisen viskiä, josta juon kulauksella puolet, kaivan askista tupakan ja menen parvekkeelle. Sinä istut parvekkeen kaiteella tupakka roikkuen suupielestäsi ja kerrot, että jatketaan kymmenen minuutin päästä, kun vaha on lämmennyt. Nippaat puolikkaan tupakan kaiteen yli pihalle ja menet sisään.

Imen tupakasta pitkiä savuja, juon kulauksella lasini tyhjäksi ja hengitän syvään. Katson itseäni ikkunan heijastumasta, enkä tunne itseäni. Viski saa sydämeni kiihtymään ja korvani humisemaan. Poltan toisen. Raotat parvekkeen ovea sanoaksesi, että nyt jatketaan. Tulen perässä, riisun kylpytakin ja astelen kylpyhuoneeseen. Käsket minua nojaamaan seinään selkä häneen päin.

Ähkäisen, kun levität hartioihini jotain polttavan kuumaa, painat sen kohdan päälle jotain ja varoittamatta repäiset sen irti. Karjaisen, kiroan ja tunnen taas polttavan kuumaa, painelua ja repäiset taas. Ja toistat. Ja toistat. Kuuma, painelu, repäisy. Kuuma,  painelu, repäisy. Tuntuu, etten totu kipuun ollenkaan. Teet selän ja siirryt käsiin. Kuuma-painelu-repäisy. Käsket mut nostamaan käteni ylös ja kun tunnen, että levität kuumaa kainaloihini, karjaisen, käännyn ympäri ja huudan kivun seasta: "Nyt riittää! Et sinäkään kainaloitasi näin aja!" Katsot minua tiukasti silmiin ja sähiset huuliesi välistä, että mun pitäs olla tyytyväinen, ettet simuloi minulle, miltä tuntuu vuotaa verta alapäästä viisi päivää. Lasken pääni, nöyrryn, käännyn ympäri, nostan käteni ja repäisy. Kyyneleet valuvat poskiani pitkin. Sinä jatkat pakaroihini ja jalkoihini, todellisuus tuntuu hetkittäin katoavan. Kuulen itseni älähtävän välillä, mutta se tulee jotenkin jostain muualta.

Käännät minut ympäri ja käyt minut läpi samalla tavalla ylhäältä alas. En tunne kunnolla edes kipua enää. Olen jotenkin turta. Talutat minut suihkun alle ja lasket päälleni viileää vettä. En muista minkään ikinä tuntuneen niin taivaalliselta. Se huuhtoi mukanaan kuuman ja kivun. Kylpytakki tuntui pehmeämmältä kuin koskaan. Katsoin kelloa ja huomasin viettäneeni tunteja kestäneen kaksikymmentäminuuttisen. Annoit minulle pusun poskelle ja sanoit pahimman olevan takana päin. Se tieto helpotti.

Puet minulle punaiset verkkosukkahousut ja mustan, kiiltävän PVC-minihameen. Laitat mustat rintaliivit ja kuppeihin täytteeksi pyöreät silikonityynyt. Saan pinkin silkkisen kauluspaidan, jonka solmit navan yltä kiinni. Silmiin pitkät tekoripset ja korostettu tumma meikki, poskipunaa ja huuliin mustaa huulipunaa. Liimaat kynsiini pitkät punaiset tekokynnet ja laitat päähäni kiiltävän mustan peruukin, jonka hiukset yltävät kaulaani.

Katselen itseäni peilistä hämilläni. En näytä enää mieheltä, mutta silmäni eivät usko minua naiseksikaan. Olen sairaan kaunis, sanan varsinaisessa merkityksessä. Käsket minut parvekkeelle odottelemaan, että saat itsesi valmiiksi. Tuot minulle pitkässä lasissa omenasiideriä, jossa on pilli ja pitkiä ohuita savukkeita.

Tunnen oloni noloksi ja vaivautuneeksi. Pelkään, että vastapäisen talon naapurit tunnistavat minut näissä naisten vaatteissa, vaikken meinaa tunnistaa itse itseänikään. Istun naisellisesti jalat ristissä, poltan ohuen ohutta tupakkaa ja imen pillillä siideriä. Ripset ja meikki härnäävät silmiäni luulemaan, että niihin on menossa roskaa, huulipuna maistuu kummalliselta ja rintaliivit kiristävät.

Avaat parvekkeen oven raolleen, mutta et tule ulos. Tulen sisälle ja sinä nojailet makuuhuoneen oven karmiin. Sinulla on lierihattu, musta puvun takki, suorat housut, valkoinen kauluspaita ja punainen kravaatti. Housuissasi pullottaa.

Otat minua kädestä kiinni ja istutat minut sängyn laidalle. Avaat sepaluksesi ja sieltä ponnahtaa vaalea, aidon oloinen, mutta silti selkeästi kuminen tekokyrpä. Otat siitä toisella kädelläsi kiinni: "Ime munaa!"

Avaan suuni, sinä otat minua niskasta kiinni ja tunget tekokyrpää syvälle suuhuni. Ensin pelkään tukehtuvani ja sitten oksentavani kun liikutat päätäni lannettasi vasten. Saan rytmistäsi kiinni ja se helpottaa hieman. "Mee kontalles, huora!"

Menen sängyn päälle nelinkontin. Sinä nostat hameeni vyötäisilleni ja revit sukkahousuihin reiän takapuoleni kohdalle. Kuulen liukuvoidekorkin napsahtavan auki ja kohta tunnenkin sormesi pakaroitteni välissä levittämässä liukuvoidetta peräaukolleni ja varottamatta työnnät ensin yhden sormen ja sitten toisen sormeen perseeseeni. Nussit minua sormillasi ja huomaan työntäväni lannettani vastaan sormiasi. "Voi kulta, ne on vasta sormet", kuuluu selkäni takaa. Otat sormesi pois, asetut taakseni ja tunnen tekokyrvän kärjen peräaukkoani vasten. Tunnen, kuinka painat sitä sisään ja tunnen kuinka peräaukkoni antaa periksi. Liu'ut sisääni ja minä huudan kivusta. Vaikeroin, että se on liian iso ja tunnen kuinka alat vetäytymään, mutta työnnytkin takas syvemmälle. Nussit minua ensin hitain työnnöin, mutta rajummin joka kerta ja kiihdytät vauhtia. Kipu alkaa hellittämään ja tunnen kuinka tekokyrpä liikkuu sisälläni.. Välillä se jopa tuottaa jännän tuntuista nautintoa. Sinä läimit vuorotellen pakaroilleni ja sähiset rynkytyksen lomassa, että "miltäs nyt tuntuu olla huora?!? Miltä tuntuu? MITÄ?" Huohotan vastaukseksi.

Yht'äkkiä vetäydyt minusta kokonaan, tulet sänkyyn viereeni makaamaan ja käsket minua tulemaan päälle. Tulen hieman haparoiden hajareisin päällesi, ohjaan tekokyrvän perseeseeni ja painan sen itse pohjaan. Nojaan käsiini ja sinä puristat minua pakaroista. Löydän yht'äkkiä kulman, joka tuntuu valtavan hyvältä. Alan liikuttamaan persettäni vimmatusti ja etsimään kulmaa paremmaksi. Nousen pystymmäksi, nojaan reisiini, ratsastan enkä voi olla enää hillitsemättä itseäni. Nostan hamettani ylemmäs, revin sukkahousut kullini kohdalta, liikutan muutaman kerran voimakkaasti esinahkaani ja saan todella voimakkaan orgasmin. Huudan katse kattoa kohti ja kun lasken katseeni, niin tunnen kovan iskun leuassani.

Horjahdan sivuun, tunnen kuinka vedät kyrvän perseestäni ja lyöt minua kasvoihin toisen kerran. "Voi vitun huora! Vittu mikä sotku! Puku ihan limassa! Voi saatana sun kanssas!!"

Jään makaamaan sängylle. Minua on naitu ja lujaa.

Nyt minua itketti.